tirsdag 28. januar 2014


Nærkamp

Nærkamp er en grafisk roman basert på ungdomsromanen Fittekvote av Axel Hellstenius og Morten Skårdal. Da Victoria Bakke stiller på befalsskoleopptak med tupert hestehale og rosa trillekoffert, møter hun en helt annen virkelighet enn hjemme i frisørsalongen til moren.


Nærkamp blir på 140 sider og forventes utgitt på Cappelen Damm i mai 2015.






































NASAMS

Detaljtegning av luftvernsystemet NASAMS i Forsvarets Forum. Den trykte utgaven inneholder teknisk informasjon om våpenet.







1 kommentar:

  1. Hei på deg. Du er da et oppkomme av ideer og kreative tegninger. Godt du oppdaterte litt da! Jeg har et rolig år nå, tror jeg? Man vet aldri når det "smeller" til igjen da. Jeg tegner og maler om dagen selv, i min lille kjeller og koser meg veldig. Ønsker deg glade dager videre og lykke til med fortsettelsen.

    SvarSlett